Root Js

powered by
Socialbar

Facebook Hacking Tool ? LOL

Soalan ini rasanya selalu orang bertanya-tanya kan?
Bagaimana nak "hack" Facebook ?


Ini Jawapannya :
Tiada sebarang tool / software setakat ini yang betul-betul boleh digunakan untuk menge-"hack" akaun Facebook orang lain. Saya harap jawapan ni clear. Then wujud pula persoalan, "bagaimana pula kalau tiada tool / software tapi masih ada lagi orang yang dapat menggodam akaun Facebook orang lain?"


Bagaimana ?
Ada banyak jenis sebenarnya cara untuk menggodam akuan Facebook orang lain, dan ditegaskan sekali bahawa tiada apa-apa sofware / hardware ke atau tool yang dapat membantu perbuatan tidak bermoral anda itu. Dan jangan sesekali untuk percaya jika ada mana-mana tool yang "dikatakan" boleh digunakan 100%, fake !


Antara kaedah yang selalu digunakan oleh penggodam termasuklah :

1 - Phishing 
2 - Keylogger
3 - Kata Laluan yg lemah
4 - Reverting
5 - Wifi Sniffing
6 - Social Engineering
7 - Shoulder surfing
8 - RAT / Virus
9 - Mobile phone spying (iPhone, Android, Blackberry)
10 - Cookies hijacking


Berikut adalah sumber yang boleh dipetik daripada laman KH dan "saranan" yang paling mudah disini ialah menggunakan keylogger. Ada banyak jenis keylogger yang boleh didapati. Di sini saya ada meng-uplaod beberapa jenis keylogger, klik . ( Password : BRMCX ) . Walaubagaimana pun, kaedah phising dan reverting masih lagi popular digunakan dan ia terpulang bagaimana untuk anda memanipulasikan kebolehan anda tersebut. :)



0 ulasan:

Post a Comment

Please Do Not Spam Here Moron. Everyone Welcome Here.