Root Js

powered by
Socialbar

Cain & Abel

Cain & Abel adalah alat pemulihan kata laluan ( password recovery ) untuk Sistem Operasi Microsoft. Ia membolehkan pemulihan mudah pelbagai jenis kata laluan dengan menghidu rangkaian ( sniffing network ), keretakan kata laluan disulitkan menggunakan serangan Kamus ( Dictionary Attack ), Brute-Force dan pembacaan sandi ( Cryptanalysis attacks ), merakam perbualan VoIP, menyahkod rawak kata laluan, pulih kunci rangkaian wayarles, mendedahkan kotak kata laluan, mendedahkan kata laluan cache dan menganalisis routing protokol. 


Program ini tidak mengeksploitasi mana-mana kelemahan perisian atau pepijat yang tidak boleh ditetapkan dengan sedikit usaha. Ia meliputi beberapa aspek keselamatan / kelemahan yang ada dalam piawaian protokol, kaedah pengesahan dan mekanisme cach. Tujuan utama dicipta adalah pemulihan dipermudahkan kata laluan dan tauliah daripada pelbagai sumber. ( Non-standard utiliti untuk pengguna Window )


Cain & Abel telah dibangunkan dengan harapan bahawa ia akan menjadi berguna untuk pentadbir rangkaian, guru, perunding keselamatan / profesional, kakitangan forensik vendor perisian keselamatan, penguji penetrasi profesional dan orang lain yang merancang untuk menggunakan atas sebab-sebab beretika. Penulis tidak akan membantu atau menyokong apa-apa aktiviti haram yang dilakukan dengan program ini.


AMARAN 


Terdapat kemungkinan bahawa anda akan menyebabkan kerosakan / atau kehilangan data semasa menggunakan perisian ini. Sila baca dengan teliti Perjanjian Lesen yang terdapat di dalam program ini sebelum menggunakannya.


Saiz   : 7.62mb
Versi : v4.9.43
Download Cain & Abel  [ klik ]
Panduan Pengguna [ klik ]
Laman Rasmi [ klik ]



0 ulasan:

Post a Comment

Please Do Not Spam Here Moron. Everyone Welcome Here.