Root Js

powered by
Socialbar

Troll Atau Spammer ??


Haha
Baru pandai guna script ke saudara ?
Ishh,tak faham betul saya dengan budak-budak zaman sekarang ini.
Baru pandai "Hack" sikit dah nak canang satu dunia mengatakan diri berkebolehan dalam Hacking

Spammer ?
This Is The Real Spammer




Digodam oleh No Entry & Ayie Macho kah?? What The..




Second Attack ??




Yang ini ter-typo (salah ejaan). 
Disebabkan kekalutan yang melanda. =.="




Ini adalah profile Facebook "Penggodam" daripada Malaysia




Jom layan video Anonymous dulu..



Ini adalah video yang dipetik daripada #OpsFacebook yang dilancarkan oleh No Entry

Ok,sekarang mari kita lihat pula tingkah-laku "kurang matang" daripada "Penggodam" Malaysia itu.



Buat "Fake Profile" ??
Seriously look like lamer
But it's ok, maybe he need some ideal here




" I " <-- Erkk  
  Siapa yang menjatuhkan maruah siapa sekarang ? 
vuln ? adakah anda tahu apakah maksud disebalik perkataan tersebut ?



Otaimer sudah komen tu. Hehe




Apa rasionalnya disebalik google dork SQLi Injection dengan hacking Facebook user disini ? Adakah mereka menggunakan google dork untuk melakukan aktiviti "penggodaman" akaun Facebook ? 
(bagi mencari "vuln" disetiap akaun Facebook mangsa)


Dan berikut adalah pernyataan maaf yang dikeluarkan oleh 
No Entry :


Assalamualaikum,,

Saya NoEntry bekas kepada admin Phantom Crew dan juga Admin Pengodam Cyber Malaysia ingin memohon maaf kepada semua group yang pernah saya hina,pernah saya caci dan sebagainya.Selain itu,saya akan pulangkan semua page2 yng pernah saya tawan dan berjaya tidak lagi akan mencabuli hak asasi kumpulan lain dan saya minta maaf bnyk2 sngt dkt admin page yang pernah saya rampas.Ini ialah janji saya,saya tidak lagi akan cuba menggodam page2 or group2 lain dan akan memulangkan semua group yang saya tawan kepada pihak Admin yang sepatutnya saya pulangkan. Selain itu , orng2 yng pernah saya kutuk dan hina or maki2 tu ..saya mintak maaf jgk..saya dah fikir masak2..kejadian buat hidup saya hura-hara dan bnyk perkara buruk terjadi semenjak saya bergelar"HACKER".










Sejauh manakah keinsafan beliau itu ?




Adakah ia sekadar hangat-hangat tahi ayam atau sekadar Troll semata-mata ?

Or

Please stay on your limit kidz.
Do Not Cross It.



4 ulasan:

♥j3n♥ said...

Perhhhhhh..dasyat dasyattt.... tra la la la la la....

BRMCX said...

=.="

Unknown said...

Dont Ever Let The "Chiken" Cross The Road :)

BRMCX said...

hehe
dat rite bro !

Post a Comment

Please Do Not Spam Here Moron. Everyone Welcome Here.